Türkiye İş Bankası 46. İstanbul Maratonu, 3 Kasım 2024 Pazar

Ilki 8 parca, yani 40’a kadar, ikincide 40-finish de var. 5:35 ile baslasaymissin hedef tutacakmis rahatlikla.
Screenshot 2024-11-11 at 11.11.51
Screenshot 2024-11-11 at 11.43.58

6 Beğeni

Moskova Maratonu icin de var mi boyle bir guzellik? :slight_smile:

4 Beğeni

@spinodal Müsaitlik var ise 2844’e de bakabilir misiniz?

3 Beğeni

Videodaki 56 numara Canpolat(çok yüksek bir negatif split yapan). yarışın ilk yarısında bir arkadaşını 3 saat altı hedefine koşturmaya çalışıyor. Sonra olmadığına karar verilince, önde New York maratonu için süre çalışan arkadaşlarına yetişip onlarla koşuyor. Videoda görünce direk odur diye düşünmüştüm. Kontrol ettim. Nokta atışı tahmin olmuş :slight_smile:

7 Beğeni

Guzel kosmussun bence. Donusten sonra ruzgar etkisi var. Sonra da zatren 35+ etkisi, normaldir.
Screenshot 2024-11-11 at 12.13.12

6 Beğeni

bu güzel imkandan ben de yararlanmak isterim. her ne kadar garmin verilerimi kontrol etsemde tırnak kopması sonrası hayallerimin ve hedeflerimin nasıl yıkıldığını grafik ile görelim :slight_smile:

B 1020

4 Beğeni

Saatimde 7-12k arası ciddi sinyal kaybı olduğu için polar flow’daki kayda bakmak istemiyordum. Güzel oldu bu şekilde görmek. Planımız 5:20’lere düşen ortalamayı koruyarak bitirmekti ama olmadı.

Çok teşekkürler :pray:

4 Beğeni

Aslında hedefim fazlasıyla tuttu. 2 hafta önce Kapadokya’da 63K sonrası toparlanma için zaman yeterli olmadığı için burada 6 pace ortalama çıkarabilirsem yeter diye düşünmüştüm, 5:40 ortalama çıktığı için performansımdan memnunum. İstatistik için teşekkürler.

5 Beğeni

@spinodal
2414 için bakabilir misiniz rica etsem?

4 Beğeni

25’ten sonra durum kotuye gitmis epey…

Screenshot 2024-11-11 at 15.40.45

4 Beğeni

Cok iyi kosulmus bence… Daha iyisini dusunemiyorum…

Screenshot 2024-11-11 at 15.41.57

14 Beğeni

3519 için de bakabilirseniz memnun olurum.
Hedefim 4:30du ve başardım.Ancak yarış içinde özellikle ilk yarı hissiyatım daha iyisini çıkartırım şeklinde idi.

1 Beğeni

Çok teşekkür ederim.

1 Beğeni

Bir de zone 2 koşuları yıl içinde çok yaptığını da ekleyim @Muratakan (gözle görmek yavaş yavaş koşan kişilerdeki ilerlemeyi motive ediyor).

Spor İstanbul bir sonraki yarışa @spinodal’in yaptığı grafiklerden eklese, dileyen sertifikadında dileyen sorgulayacak sayfada görebilse güzel olur.

4 Beğeni

Bu arada ben de pace gruplarıyla ilgili yazmak istiyorum.Performansım itibariyle 4:15 ve 4:30 pace gruplarıyla yakın koştum. 4:30 grubu 38-39km gibi beni geçti.Saatten kontrol ettiğimde daha hızlı olduklarını düşünmüştüm.Gerçekten de 4:30 grubu sanırım 10-15 dk erken bitirdi.

Bu işin raconu nedir tam olarak bilmiyorum ama,bir katılımcı olarak grubun hedefi ne ise tam o sürede bitirilmesinin daha doğru olduğunu düşünüyorum.Zira ben son iki-üç kilometrede hedef grubumdan kopunca ufak da olsa bir hayal kırıklığı yaşamıştım.Allahtan durum saat ile kontrolüm altındaydı da beklentimi düşürmeden sağlıkla bitirdim.

Diğer pace gruplarında durum ne oldu bilen var mı?

3 Beğeni

Mert Abi benim numara da 3749 @spinodal

1 Beğeni

Çok teşekkür ederim. Hata benim oldu çok haklısınız.

3 Beğeni

Giderek yavaslamissiniz, belki ilk 10k’yi 6:05 ile gecseniz daha iyi sonuclanabilirmis. 4:30 alti olabilirmis.

Screenshot 2024-11-12 at 17.31.27

5 Beğeni

Guzel kosmussunuz. sub4 gelmis…

Screenshot 2024-11-12 at 17.32.09

2 Beğeni

4:15 grubu 4:12 de bitirdi

3 Beğeni