Sıcak Fırsatlar

infinite elite 2 indirim olursa alırım

3 Beğeni

Ben de infinite elite 2 kullanıyorum, memnunum. Uzun konular için yeterli olur mu, onu bilmiyorum

1 Beğeni

Run repeat, uzun koşular için olumlu yorumlar yazmış.

Runners looking for a high-comfort daily trainer with standout energy return for long runs and top shock absorption for recovery days.
Those with narrow feet or who prefer a snug, secure fit. This shoe excels in that department.
Loyal UA fans let down by version 1, as this updated model is a massive step forward.
Anyone skeptical about Under Armour running shoes. You had a point, but this one will change your mind.

4 Beğeni

39 - 40

5 Beğeni

Pek çok üründe tavsiye çok önemli ama ayakkabı konusunda bence tavsiye en son seçenek olmalı. Herkesin ayak şekli de basış şekli de farklı ve ayakkabılar da buna göre yapılıyor. Dünyanın en iyi ayakkabısı bile olsa sizin ayak şeklinize ve basış şeklinize göre yapılmamışsa sizi sakatlayacaktır.

Ben yılın ayakkabısı seçilince Asics Gel Kayano almıştım ama ayakkabı içe basanlar içinmiş aksi gibi ben de dışa basıyorum :slight_smile: Çok güzel sakatlıklarım oldu :slight_smile:

Fotoda mükemmel basışımı ve ayakkbıyı görebilirsiniz :slight_smile:

3 Beğeni

Gel kayano 14 sneaker modeline benzettim.
Eğer öyleyse koşu modeli değil günlük model

6 Beğeni

Kayano koşu modelleri aslında hem içe hem dışa basanlar için stabil bir ayakkabı diye biliyorum, ben de hafif dışa basıyorum ve stabilitesini seviyorum

2 Beğeni

Yukaridaki fotograftaki kisi ice basiyor. Ice basmayi yanlis anliyorsunuz. Ayakkabinin dis kenarina basiyor iseniz bacaklariniz ve ayaklariniz ice basmis olur. Bir de elbette tabanin neresine bastiginizdan daha karmasik bir konu.

zaten ice disa basma turkce ceviride ortaya cikan bir anlamlandirma gibi. Over / under pronasyon ingilizcesi ve fazla / az içe bükme gibi bir anlami var aslinda.

4 Beğeni

n11 den ikinci çift Asics sonicblast ayakkabıyı aldım
Fiyat kuponla 3600 TL civarı, hem yarışa hemde düz koşuya uygun sayılır
Verdiğim parayı altına yaptırsam bir yıl sonrasında metaspeed serisi alamam :smiley::grin:

3 Beğeni

2 Beğeni

n11 marlin 40 (25.5cm) ve 40.5 mevcut mart ayına özel 1000 e 200 kupon (bana tanımlamışlar kişiye özel olabilir) ve maximum mobil 1000 e 100 puanla 1666tl.

3 Beğeni

intersport ta bazı ayakkabılarda indirim var
puma maxima pro , brooks glycerin max 2 , new balance more v6 baktıklarım

3 Beğeni

ilkgün Superblast 3 indirimdeydi bedeni hiç yoktu. Trabuco max 5 şuan fiyatı iyi. yeni üyelik açıp 500 tl indirim kodu kullanınca daha uyguna gelecektir.

4 Beğeni

@aktr ayağındaki ve ayakkabılıktaki 5 ayakkabın eskimeden ayakkabı bakmayı sana yasaklıyorum :rofl: (şaka yapıyorum)

3 Beğeni

bigjoy sitesinde , yeni üyelik hoşgeldin kuponu ile 864 TL

8 Beğeni

torq nutrition sitesinde , indirim kodu wp20 ile 495 TL

4 Beğeni

SPX mağazalarında indirim varmış, Trendyoldan da Merrel Peak 5’i 3400 TL’ye aldım.

6 Beğeni

Endorphin pro 4, speed 4, hurricane ve Triumph modelleri % 50 indirimde. Kotamı doldurmamış olsaydım kesinlikle değerlendirdim.

4 Beğeni

fatihboyaci haksız tahrik var burada :grinning_face_with_smiling_eyes::grin::smiley:

5 Beğeni

Adidas’ta 36 giyen varsa Amazon’da bu model ilginizi çekebilir.

2 Beğeni