Orjinal 10 yıla yakın hala nokta hatasız işliyor Çakma ürün kullanmam Ben gezi ve kampçıyımdır Japon jojirushi termosundan Stanleyine hiç bir ürünü çakma kullanamam
Quadriceps kaslarının güçsüzlüğünden Uzun zamandır antrenmanları yürüyüş ağırlıklı yapıyordum
Bugün ortalama 42 dk ortalama 6 km kadar yürüyüş,koşu gerçekleştirdim Koşu sonrası genelde zencefilli ılık süt içerim ama canım kahve istedi Bir barista olarak Vietnam kahve filtresiyle güzel bir kahve demledim Daha önce de belirttiğim gibi koşu saatlerini sattığımdan ben de fotoğraf olarak bu ekleyeyim
Herkese gelişimli sporlar Sağlıcakla
Sorokin Strava kayitlarina gore bugun Istanbulda kosmus. 4.07 Ile sehri gormek icin herhalde jog atmistir
Yaklaşık yarı maraton güzergahı İstanbul yarı maratonuna mı geldi acep katılımcı listesi Kanyon avm’de vardı birisi bakarsa öğrenmiş oluruz.
Geçen hafta 1:10:10 gibi bi süreyle yarı maratonda 10 km koşup perişan olduktan sonra bugün 1:09:00’la en iyi 10 km derecemi koşup hiç bişey olmamış gibi hayatıma devam ediyorum. Beslenmenin ve uykunun önemi adlı çalışmamdır, arz ederim.
Ocak ayından beri düzenli olarak haftada 3 defa antreman yapıyorum. 10k koşularımda gelişim bu şekilde oldu. Tabi ufak sakatlıklar da yaşadım.
Geleneksel doğum günü koşusunu icra etmiş bulunmaktayım. 34. Yaş 34 km. Antrenmansızlık çok zormuş. Çok zorlandım ama bir şekilde bitirdim.
Doğum günü koşuları benim için bir yılın değerlendirmesi gibi oluyor. İşsizlikle mücadele ettiğim (ve hala bu lanet süreç devam ediyor) bir yıldı. Zor geçti, çeşitli badireler atlattım. Bu süreçte koşmaya çalıştım ama mental anlamda kendimi veremediğim hiç bir işten hayır görmediğim için koşu işinde de hayır görmediğim bir yıldı. İşsiz kalanlar varsa bilir. Kıt kanaat geçinmek zorundasınızdır. Bu yüzden kendimi jelsiz, tozsuz, takviyesiz koşuya alıştırdım. Bugün kuru üzüm ve tuzlu haşlanmış patates (2 küçük boy) ve su ile 34k koştum. Jel olsa belki 5 pace giderdim. Gidemedim 7 pace oldu. Canım sağolsun.
‘Var bi hayalimiz’ işsizken bile Spartatlon hayali kurabiliyorsam elbet o 246km bir gün koşulacak.
Gelenek olcaksa 50 yaş üstü mutlak muaf olsun ![]()
Aksine ben 49’da 49 km kostum, 50’de 50 mil kostum. Yani 50’den sonra mile gecmek gerekiyor ![]()
Benim ruhum hep 21. ![]()
![]()
zaman çok hızlı geçiyor. geçen sene, dün gibi aklımda.
mutlu sağlıklı uzun yaşlar kardeşim.
Mayıs ayı ile Likya Yolu gezi ve kampımda Antalya Konyaaltı Plajıyla 2026 deniz sezonunu açmıştım
Geçen haftada İstanbul boğazının derin sularındaydım
Yüzmeyi çok seven ve çokça faydasını gören biriyim Saatlerce kilometrelerce yüzen biriyim
Herkese gelişimli sporlar Sağlıcakla
Hafta içi 3 gün 10k, hafta sonu 1 gün 22k şeklinde antrenmanlarıma devam ediyorum. Havalar ısındığı için biraz daha zorlaşmaya başladı. Hafta sonu koşuya başlangıç saatimi 05:30’a indirdim.
2026 yılı başından bugüne 14 yarışa kayıt oldum. 11 yarış koştum üç yarış kaldı.
5 Eylül Merrell ultra 15k
27 Eylül Decathlon Büyükada 21k
1 Kasım İstanbul maratonu 42k
Eylüle kadar hacmi düşürüyorum. Sezon başlayana kadar ağırlık çalışmaları,kilo verme, kan bağışı, arada hafif intervaller ile aktif dinleme modunda ağustos böceği olup kışa doğru karınca misali show must go on ![]()
25 Ekim tarihinde Pamukkale’de yarı maraton var. Gelirsen kapışırız abi. (Yaptığın hazırlık planı seni zımba gibi yapar
) Kaybeden Denizli kebabı ısmarlar
Maraton Kasımdaymış tüh. Gelemezsin sen
Pamukkale ym biraz daha erken olsaydı cazip olurdu benim için , 1 Kasımdan bir hafta öncesi ym yorucu olabilir.
Pamukkale ym için kaç pace ortalama ile koşacaksın.
Ev sahibi avantajımı kullanacağım 4.30 gideceğim. Rüzgarı arkama alırsam 4.20 gibi
Şimdilik kebap benden olsun ![]()
4.20 pace için biraz daha çalışırım ![]()
Ben haftaiçi öğle tatilinde koşuyorum, 12:00-13:00 arası, 10K
O saatte koşunca D vitamini sentezi de artıyor ![]()
Garmin normalde göstermediği Isı Akimilasyonu diye bir değer göstermeye başladı ve o gittikçe yükseliyor.








