Doca Tirilye 2026

Çok doğru, son dakika kararı ile kayıt olunacak bir mesafe değil gerçekten.

3 Beğeni

Ne zaman kayıt olup olmayacağıma karar vermek beni ilgilendiren bir konudur. Genel olarak forumdaki saldırgan tutumunuzdan da rahatsız olduğumu not düşeyim.

6 Beğeni

İkincisi düzenlenen bir yarış. Organizasyon geçen sene yüzünün akıyla çıktı bu senede minimum sorun ile çıkmak istiyor.Kontenjan Sayılarını buna bağlamak gerek.

Kayıtların erken kapanmasının nedenide katılımın yüksek ve erken olmasıdır. Umarım Önümüzdeki yıl İstediğiniz parkura kayıt olabilirsiniz. Sağlıklı koşular dilerim

8 Beğeni

2025 yılındaki koşunu konusunda bir postta trafik cezalarından da bahsedilmiş,sanırım silinmiş.
Park yeri kısıtlılığı ve yanlış park etme nedeniyle hatalı park/trafik cezası kesilmiş.Araçları ile gidecekler buna da dikkat etsin.

5 Beğeni

Saldirgan tutum derken neyi kast ettiginizi aciklar misiniz

Bugün Tirilye 30K parkurunun ilk yarısını koştum. Manzara hep güzel ama şansıma sisten dolayı denizi göremedim :upside_down_face: Keyifli bir yarış bizi bekliyor

10 Beğeni

Evet geçen sene otopark ve ceza konusunda sorun yaşayan kişilerden biriyim. Özellikle yarışın pazar gününe denk gelmesi sebebiyle tatilcilerin de uğrak noktası oluyor. Çok ciddi trafik sorunu oluşuyor. Araçlarınızı ona göre bir yere park etmenizi tavsiye ederim. Tatilciler den önce erken saatlerde gidin alana.

5 Beğeni

30K parkuru ile ilgili deneyimi olan var mıdır? Baton gerekli midir sizce? Taşımaya değer mi ?

3 Beğeni

3.-8. kmler arasındaki tırmanış yarıştaki tek uzun tırmanış. Bu 5 km içinde yaklaşık 480 metre tırmanılıyor. Kalan yokuşlar kısa olduğu için batonu açıp kapatmak bir olacak.

Geçen sene yarışta ve bu hafta antrenmanda koştum. Yarışı batonsuz koştum, eksik hissettirmedi. Antrenmanda baton antrenmanı yapmak için batonla koştum. Bu ana yokuşta tabii iyi oldu ama bu sırada artık kapatsam mı ne yapsam derken bir süre elimde boşu boşuna taşıdım.

Bence batona ihtiyaç yok, ben yarışta kullanmayacağım. Kişisel olarak sizi çok rahatlatıyorsa alabilirsiniz çünkü ciddi bir tırmanış var.

5 Beğeni
9 Beğeni

Teşekkür ederim hocam.

Evet yarış profiline bakınca tırmanışı gördüm. Açıkçası emin olamadım.

Sizin dediklerinizle birleştirince sanırım gelirken yanıma alacağım. Artık son kararı da yarış öncesi veririm gibi duruyor.

Paylaşımınız için tekrar teşekkürler :folded_hands:.

Ve hayırlı bayramlar :candy:

4 Beğeni

Video için teşekkür ederim @nkoner hocam.

@ekrembilgin tecrübeleri ve sizin video bir araya gelince gözümde canlandirabildim biraz sanırım.

Paylaşımınız için teşekkür ederim. :folded_hands:

Hayırlı bayramlar :candy:

6 Beğeni

Ben geçen sene bu parkuru koştum.Yarışın sonlarına doğru keşke batonlarımı alsaydım diye içimden geçirmiştim.Tabii çok kişisel bir konu.Ancak 30k parkuru 1100-1200mt yüksekli kazanımıyla çok da hafife alınmayacak bir parkur bence.Bu yüzden bu sene batonlarmı mutlaka alacağım yanıma…

7 Beğeni

"6 Haziran Cumartesi günü sabah Mudanya İlçesi Tirilye Sahili’nde başlayacak 30K ve 15K parkurlarından birinde yarışıyorsan ücretsiz katılımcı servislerimizden yararlanabilirsin:

Gidiş Servisi | Servis Saati | Konum

  1. Servis-
    06:45 Geçit Özhan Market Önü Otobüs Durağı
    07:15 BUDO Meydan
    07:50 Tirilye Liman

  2. Servis-
    08:15 Geçit Özhan Market Önü Otobüs Durağı
    08:45 BUDO Meydan
    09:20 Tirilye Liman

Dönüş Servisi | Servis Saati | Konum

  1. Servis-
    15:00 Tirilye Limanı
  2. Servis-
    17:00 Tirilye Liman"
6 Beğeni

Paylaşım için teşekkür ederim hocam.

Evet benim de genel olarak edindiğim kanı kullanmak yönünde.

Yanıma almayı planlıyorum. Son kararı yarış öncesi veririm artık.

4 Beğeni

6 Beğeni