Çok doğru, son dakika kararı ile kayıt olunacak bir mesafe değil gerçekten.
Ne zaman kayıt olup olmayacağıma karar vermek beni ilgilendiren bir konudur. Genel olarak forumdaki saldırgan tutumunuzdan da rahatsız olduğumu not düşeyim.
İkincisi düzenlenen bir yarış. Organizasyon geçen sene yüzünün akıyla çıktı bu senede minimum sorun ile çıkmak istiyor.Kontenjan Sayılarını buna bağlamak gerek.
Kayıtların erken kapanmasının nedenide katılımın yüksek ve erken olmasıdır. Umarım Önümüzdeki yıl İstediğiniz parkura kayıt olabilirsiniz. Sağlıklı koşular dilerim
2025 yılındaki koşunu konusunda bir postta trafik cezalarından da bahsedilmiş,sanırım silinmiş.
Park yeri kısıtlılığı ve yanlış park etme nedeniyle hatalı park/trafik cezası kesilmiş.Araçları ile gidecekler buna da dikkat etsin.
Saldirgan tutum derken neyi kast ettiginizi aciklar misiniz
Bugün Tirilye 30K parkurunun ilk yarısını koştum. Manzara hep güzel ama şansıma sisten dolayı denizi göremedim
Keyifli bir yarış bizi bekliyor
Evet geçen sene otopark ve ceza konusunda sorun yaşayan kişilerden biriyim. Özellikle yarışın pazar gününe denk gelmesi sebebiyle tatilcilerin de uğrak noktası oluyor. Çok ciddi trafik sorunu oluşuyor. Araçlarınızı ona göre bir yere park etmenizi tavsiye ederim. Tatilciler den önce erken saatlerde gidin alana.
30K parkuru ile ilgili deneyimi olan var mıdır? Baton gerekli midir sizce? Taşımaya değer mi ?
3.-8. kmler arasındaki tırmanış yarıştaki tek uzun tırmanış. Bu 5 km içinde yaklaşık 480 metre tırmanılıyor. Kalan yokuşlar kısa olduğu için batonu açıp kapatmak bir olacak.
Geçen sene yarışta ve bu hafta antrenmanda koştum. Yarışı batonsuz koştum, eksik hissettirmedi. Antrenmanda baton antrenmanı yapmak için batonla koştum. Bu ana yokuşta tabii iyi oldu ama bu sırada artık kapatsam mı ne yapsam derken bir süre elimde boşu boşuna taşıdım.
Bence batona ihtiyaç yok, ben yarışta kullanmayacağım. Kişisel olarak sizi çok rahatlatıyorsa alabilirsiniz çünkü ciddi bir tırmanış var.
Teşekkür ederim hocam.
Evet yarış profiline bakınca tırmanışı gördüm. Açıkçası emin olamadım.
Sizin dediklerinizle birleştirince sanırım gelirken yanıma alacağım. Artık son kararı da yarış öncesi veririm gibi duruyor.
Paylaşımınız için tekrar teşekkürler
.
Ve hayırlı bayramlar ![]()
Video için teşekkür ederim @nkoner hocam.
@ekrembilgin tecrübeleri ve sizin video bir araya gelince gözümde canlandirabildim biraz sanırım.
Paylaşımınız için teşekkür ederim. ![]()
Hayırlı bayramlar ![]()
Ben geçen sene bu parkuru koştum.Yarışın sonlarına doğru keşke batonlarımı alsaydım diye içimden geçirmiştim.Tabii çok kişisel bir konu.Ancak 30k parkuru 1100-1200mt yüksekli kazanımıyla çok da hafife alınmayacak bir parkur bence.Bu yüzden bu sene batonlarmı mutlaka alacağım yanıma…
"6 Haziran Cumartesi günü sabah Mudanya İlçesi Tirilye Sahili’nde başlayacak 30K ve 15K parkurlarından birinde yarışıyorsan ücretsiz katılımcı servislerimizden yararlanabilirsin:
Gidiş Servisi | Servis Saati | Konum
-
Servis-
06:45 Geçit Özhan Market Önü Otobüs Durağı
07:15 BUDO Meydan
07:50 Tirilye Liman -
Servis-
08:15 Geçit Özhan Market Önü Otobüs Durağı
08:45 BUDO Meydan
09:20 Tirilye Liman
Dönüş Servisi | Servis Saati | Konum
- Servis-
15:00 Tirilye Limanı - Servis-
17:00 Tirilye Liman"
Paylaşım için teşekkür ederim hocam.
Evet benim de genel olarak edindiğim kanı kullanmak yönünde.
Yanıma almayı planlıyorum. Son kararı yarış öncesi veririm artık.
Gerçekten harika bir yarıştı. 15K parkurunda koştum ama acayip keyif aldığım bir yarış oldu. Seneye 30k yı deneyimlemeyi bekliyorum heyecanla. Kit derseniz harika düşünülmüştü. Gereksiz indirim kuponları yerine bel çantası, içlik, t shirt (Kalitesi fevkaladenin fevkindeydi) , bandana, bardak içeriği ile muhteşemdi. Koşu sonrası ikramlar. Cp noktasında yiyecek bolluğu gerçekten benim en tepeye yazdığım Trail yarışlarından birisi olmaya aday oldu. Herşey için buradan da teşekkür etmek isterim.
İstenince Demek ki Yapılıyormuşun Örneği Bir Organizasyondu. Emeği Geçenlere Kocaman TEBRİKLER ![]()
![]()
![]()
![]()
Ben de bu sene 60K parkurundaydım. Kit içeriği ve madalya gerçekten harika. Kit içeriğindeki ürünlerin bedenleri farklı farklı çıktı ama artık olmayanı hediye ederim. Koşu taytı, uzun kollu üst, yarış tişörtü, koşu çorabı, bandana hatırladığım tekstil ürünleri. Ayrıca bir de bitiren yeleği hediye edildi.
Koşu startı, işaretlemeler, kritik yerlerde tabela ve görevlilerin olması, yarış sonu alanı-yemeği, CP konumları ve içerikleri her şey güzeldi. Sponsor desteklerinin önemi ve organizasyona verilen önem her yerde kendini hissettirdi.
Aynı konumlardan 1 ay önce bisikletle de (Bursa Granfondo) geçen biri olarak bölge ve köy halkının sporculara yaklaşımı bence güzeldi.
Tek eleştirimi parkura vereceğim. Bu mevsimde bu kadar otluk ve ekili alandan geçilmesini şahsen doğru bulmadım. Kısa geçişler değildi bahsettiğim.
Emeği geçenlerin ve gönüllülerin ellerine, emeklerine sağlık..




