Koşu süresi 45 dakikayı geçtikten sonra göğüs ucunda ağrı sorunu yaşamaya başladım vazelin leke yapıyormuş flaster bant kıllardan dolayı yapışmıyormuş bir şekilde buna çözüm bulan tavsiyesi olan var mı
Koşu süresi 45 dakikayı geçtikten sonra göğüs ucunda ağrı sorunu yaşamaya başladım vazelin leke yapıyormuş flaster bant kıllardan dolayı yapışmıyormuş bir şekilde buna çözüm bulan tavsiyesi olan var mı
9 gönderi mevcut bir konuyla birleştirildi: Koşudan sonra göğüs ucu defermasyonu ![]()