Yaklaşık 3,5 senedir Forerunner 645 Music kullanıyorum. 10 gün kadar önce kayış bağlantı noktam kırıldı. Önce kayışım koptu zannettim ama resimlerde görüldüğü üzere bağlantı noktası kırılmış.
Şansıma küseyim, oraya ne yapsak tutmaz vs. diye düşünürken acaba kasa değişimi oluyor mudur diye umutsuz bir umutla internetin başına geçtim. Ve ilk arama sonucumda Garmin’in aşağıdaki bilgilendirmesine ulaştım.
The Watch Casing on my Forerunner 645 is Damaged
If you notice damage to your watch near where the watch band connects to the case as shown below, the watch will need to be replaced.
You can request an exchange using the following tool: Garmin’s Online Exchange for the Forerunner 645
NOTE: The Garmin exchange tool is available for use in the following countries: United States, United Kingdom, and Canada. Please contact your local Garmin Product Support office for assistance if your country is not listed.
Özetle, eğer 645’inizin kasası resimdeki gibi kırılırsa değiştirilmesi gerekmektedir ve listelenen ülkelerdeyseniz bunu otomatik olarak belirtilen uygulamayla yapabilirsiniz diyor. Eğer bizim de aralarında bulunan diğer ülkelerdeyseniz de distribütörle iletişime geçin diyor. Garanti süresinden vs. bahsetmemiş demek ki genel bir üretim hatası var.
Bunu görür görmez hemen Baytekin ile iletişime geçtim. Örnek resim benimkiyle neredeyse aynı. Seri numaramı istediler ve Garmin’e yazdıklarını, cevap beklediklerini söylediler. 10 gündür cevap bekliyoruz.
Farklı kasalarda benzer problemler yaşanması ihtimaline karşı bu bilgi de forumumuzda bulunsun. Süreç sonuçlanınca da buradan bilgi veririm.