En güzel yarış raporlarını yazan abimizi, Fatih Tosun'u kaybettik

Kendisini tanıma fırsatım olmadı ama beraber aynı rotaları paylaşmışızdır diye tahmin ediyorum. Benim için kendisi bu forumun en güzel yarış raporlarının sahibi olarak kalacak. Sevenlerine baş sağlığı ve sabır diliyorum. @fatihtosun :frowning:

21 Beğeni

Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun. Son iki günde toplam 64k gibi antrenmanı vardı, trafik kazası mı acaba?

3 Beğeni

Başımız sağolsun. Kalp diyorlar

3 Beğeni

Rapor ve paylaşımlarıyla gelecek nesillere ışık tuttu Allah rahmet eylesin yakınlara metanet versin

3 Beğeni

tarifsiz bir hüzün içindeyim. bir gün hiç yüzünü görmediğim bir insanın vefatına bu denli üzüleceğimi söyleseler inanmazdım.

3 Beğeni

Çok üzüldüm, kendisiyle tanışmayı çok isterdim, huzur içinde uyusun..

2 Beğeni

Forum’un ve genel olarak Turkiye’de kosu camiasinin sevdigi, takip ettigi ve ilham aldigi bir insandi. Camianin sevdigi isimlerden, abilerindendi… Buradaki arkadaslara cok faydasi dokundu. Gece uykusunda kalp krizi gecirmis. Sevenlerine sabir dilerim…
Forumda yazdiklariyla anilmaya devam edecek… :frowning:

4 Beğeni

Koşuforumun değerli üyelerinden Fatih Tosun hocamızı kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz.Tüm koşu camiasının başı sağolsun.Yakınlarına başsağlığı geride kalanlara sabır dilerim. Cenazesi 23.05.2026 Tarihinde Denizli Fetih Caminde ikindi namazında kılınacak cenaze namazının ardından Servergazi mezarlığına defnedilecektir. Tüm dost sevenlerine duyurulur.

4 Beğeni

Allah rahmet eylesin, gerçekten çok üzüldüm bu acı habere. Çok değerli bir abimizdi. Chamonix’de bu sene tanışacağız diye ümit ediyordum, nasip olmadı.

2 Beğeni

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun…

Yakınlarına sabır diliyorum…

2 Beğeni

Hiç tanımadığım halde vefatına üzüldüğüm Yüreğimin burkulduğu insan. Sanırım benzer yolları koşmuşuz. Yazılarını severek okudum son bir iki ay içerisinde. Mekanı cennet olsun. İyi insan olmak güzel insan olmak böyle bir şey demek ki. Hatırasının sonsuza dek yaşatılması dileğiyleHatırasının sonsuza dek yaşatılması dileğiyle

2 Beğeni

Haberi görünce şok oldum. Çok istediği UTMB finişine bu sene ulaşabilmek için canla başla yaptığı çalışmalarını Strava’da heyecanla takip ediyordum. Çok üzgünüm. Sevenlerinin ve hepimizin başı sağ olsun. Yazılarıyla ve başardıklarıyla hep hatırlanacak…

3 Beğeni

Triatlon Federasyonu’nun paylaşımını görünce acaba bizim Fatih Abi mi yoksa isim benzerliği mi diye foruma girdim hemen. Maalesef kendisiymiş. Birebir tanışmamıştım ama yazıları ile tanımıştık kendisini, çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin..

1 Beğeni

Allahım inanamıyorum. Allah rahmet etsin. Her yazısından feyz alıp bilgi aldığımız çok değerli abimiz. Nur içinde yatsın inşallah. Bu sene chomanixde görüşürüz demiştik. Tarifsiz bir üzüntü oldu

4 Beğeni

Allah rahmet eylesin, yazıları ile bize ilham veren çok değerli bir abimizdi. Çok üzüldüm.

2 Beğeni

Allah rahmet eylesin
Mekanı cennet olsun

2 Beğeni

Allah rahmet eylesin. Antalya ultra öncesi akşam sohbet etmiştik, çok üzücü…

1 Beğeni