Cooper için antrenman biçimi

#1

Hepinize merhabalar. Ben haftada 3 gün (pazartesi , çarşamba, cuma) kendi başıma antrenman yapıyorum. Antrenmanımın içeriği genelde şöyle oluyor ;
-800 metre ısınma koşusu
-Açma, germe - ısınma hareketleri
-Yüksek tempoda 10x100 ve 5x200
-2x20 mekik 2x10 şınav 2x30 sn plank ve 2x30 sn çift side plank
-800 metre soğuma koşusu
-Açma-germe yapıp bitiriyorum.
Cooper testine sokulacağız.Tam tarihi ben de bilmiyorum. Sizce yaptığım bu antrenman mantıklı mı ? Üstüne katabileceğim ya da değiştirmem gereken bir şeyler var mı ?

Hepinize teşekkürler

0 Likes

#2

Merhaba. 5 Dakika için koşmayı planladığın hızın pratiğini yapmayı düşünebilirsin. Ya da bu hıza yakın sayılabilecek ve kaldırabileceğin hızlarda 10-15 dakikalık koşular yapılabilir. Bu antrenmana Tempo Antrenmanı diyoruz… Rutin antrenmanlardan kaçınmakta fayda görüyorum. Antrenmanlar çeşitlendirildikçe, sanırım daha hızlı gelişim gösteriliyor ve sakatlıklardan korunuluyor… İyi çalışmalar.

0 Likes