Bunu Da Görmüş Olduk! Teşekkürler Adidas

Sesi iyice açın lütfen. Videonun sesi az.

1 ay bile olmadan böyle sesler çıkmaya başladı. Model: Duramo 10. Resmi mağazadan almıştım. Yıllardır yığınla ayakkabıyı çöp ettim ama ilk kez böyle saçma bir sorunla karşılaştım ve kusur onlarda değilmiş. Birkaç ayda yırtılan diğer modelden sonra bu sorunu yaşadıktan sonra ‘‘Adidas alma, aldırma’’ demekten başka ne yapabilirim ki.

4 Beğeni

Oha süper.çekilin ben geliyom ayakakbısı yapmışlar .Abi ilk sandelye zannettim yav

1 Beğeni

Korku filminde, yatak altında saklanan kişinin korku dolu gözlerle beklemesine, çok iyi katkı yapar bu ayakkabılar :joy:

2 Beğeni

Decathlon öveceğim olmayacak. Nasıl bir yol izlediniz bilmiyorum ama mutlaka yazılı bir şekilde öncelikle Adidas Türkiyeye, sonra Global’e başvuru yapın. En sonunda Tüketici Hakem Heyetini deneyebilirsiniz. Ben tecrübe etmedim ama THH sürecinin e-devlet üzerinden kolayca işlediğini söylüyorlar. Süreci buradan da aktarırsanız forumca Adidas’a nasıl yaklaşacağımızı öğrenmiş oluruz.

4 Beğeni

Başlangıç olarak izlenecek tek yol var. Aldığınız yere götürüyorsunuz onlar da incelemeye gönderiyorlar(mış). Ben de yalnızca bunu yaptım şimdilik. Yani sorunu kabul etmişler ama sorumlusu benmişim. Bakım ya da kullanım hatasıymış :slight_smile: Şehirde birkaç yürüyüş ve 10k boğa koşusu dışında kullanmadım ve bakım olarak sadece ıslak mendille kabaca tozunu almışımdır belki.

1 Beğeni

Böyle bir hataya sebep olabilecek bir kullanım senaryosu yok tabanın üretiminde kaynaklanan hata olmalı. Uzmanlarımız böyle tespit etmiş iş uzman dediği de 18-21 yaş arasında yeni işe girmiş kişidir kimbilir geriye tek yol kalıyor forumlarda, bloglarda, şikayetvar da teşhir etmek ve tüketici hakem heyeti.

2 Beğeni

Teşekkürler. Uğraşmayacaktım ama denemeye karar verdim ve başvuru yaptım. Sonucu buraya da yazarım :+1:

1 Beğeni

Aynen. Hepsini yapacağım. En çok da ret yanıtları yüzünden. Gerçekten dalga geçer gibi. Yaptıkları işi küçümsemek değil amacım ancak hepimiz yıllar içerisinde yığınla markanın onlarca modelini çöp etmiş insanlar olarak böyle otomatik, özensiz yanıtları hak etmiyoruz.

1 Beğeni

Gıcır gıcır dedikleri bu olmasa gerek :grinning:

3 Beğeni

Elinizde resmi bir yazı var pes etmeyin. Hatta tarihe bakıldığında satın alma üzerinden 6 ay geçmemiş. Dolayısıyla bilgim doğru ise bu süre zarfında Tüketici Hakem Heyetine başvurursanız firma malın ayıplı olmadığını kanıtlamak zorunda. Siz başvurunuzu yapın, onlar uğraşsın dursun. Globale de yazın orada da işler değişebilir.

3 Beğeni

Katılıyorum kesinlikle şikayetvar.com işe yarıyor.

3 Beğeni

Profil oluşturmamışlar orada ama yine de hem onlar hem insanlar görsün diye yazdım videoyu oraya da attım.

3 Beğeni

Çözülmezse sıradaki adres Tüketici mahkemesi sonra cimer.

2 Beğeni

Eşim İzmir’de Tüketici Hakem Heyetinde avukat olduğu için, benim değiştirmedik bir ürünüm kalmadı gibi bir şey. Yakın zamanda skechers ayakkabımın yan kısmındaki boya dökülmeleriyle ilgili süreci paylaşayım. Öncelikle ürünü fiş/faturasıyla mağazaya götürüyorsunuz. Merkeze gönderiyorlar ve kullanıcı hatası olarak geri dönüyor. Sonrasında e-devlet’ten hakem heyetine mümkünse ürünün fotoğrafıyla birlikte başvuruyorsunuz. Yaklaşık 2 ay sonrasında haklı olduğunuz karar çıkıyor. Evrak ile mağazadan yenisini alıyorsunuz.

5 Beğeni

global markalarin turkiyedeki musteri memnuniyeti/servisleri ile yurtdisindakilerinin arasindaki farkini gordukce insan sasirmiyor degil…

2 Beğeni

Y
Tuketici mahkemesi kesin çözer diye düşünüyorum.

2 Beğeni

Konuyu açtığım gün e-devlet kısmını halletmiştim. Eve yakın olduğundan bugün ne kadar sürer, eksik bir şey varsa tamamlayayım falan diye gittim ve süreye inanamadım. 5-6 ay sürer dedi. Ayakkabıyı da götürmüştüm her ihtimale karşı ama onu daha sonra incelemek için isteriz belki dedi robottan hallice memur :slight_smile:

2 Beğeni

Aynen öyle yaa. En çok da bu yüzden uğraşacağım. Asla parasında değilim. Bizden sonrakilere bi faydam dokunsun istiyorum. Bu kadar sorumsuz davranmaya hakları yok. İncelemeye falan gittiğine bile inanmıyorum. Bugün tekrar giydim heyete götürmeden önce sinirim bozuldu. 3 Adidas deneyimim de kötüydü ve hepsi de daha önce hiçbir markada denk gelmediğim aşırı saçma sorunlardı. Önceki de yağmurlu havalarda şekil olsun diye altında bıraktıkları boşluktan ses çıkartıyordu. Onu çalan arkadaşa teşekkürler tekrar :slight_smile:

2 Beğeni

Bundan sonra Asics, Mizuno ve Merrell dışında bir ayakkabı kolay kolay almam :wink:

2 Beğeni