Koşu Forum
Antrenmanlarımızı neden nabız bölgerine göre değil, laktat eşiğine göre yapmalıyız ve laktat eşiği nedir
Antrenman
spinodal
Haziran 2, 2026, 8:20öö
21
Ayarı Kaçanlar’ın 134. bölümünde bu konuyu detaylarıyla konuştuk.
12 Beğeni
← önceki sayfa