Suunto Ambit 3 Peak bağlantı problemi

Günaydın.
Kullanmakta olduğum Suunto Ambit 3 Peak saatim 19/12 tarihinden bu yana telefon ile eşleşmiyor.
USB ile bilgisayara taktığımda ise şarj oluyor fakat Bilgisayar onu tanımıyor. Telefonla da halen eşleştiremiyorum. 5 tuşa basarak resetledim fakat sadece gün/ay/yıl ve antrenman ekranı sıfırlandı.

Böyle bir problem ile karşılaşanınız oldu mu?

Sıkıntı bilgisayar tarafında da olabilir. USB driver başka aletleri tanıyor mu ?

Eşimin Ambit 2 sport saatini tanıyor.

Önder selam,
moveslink’i bilgisayardan kaldırıp yeniden kurmayı denedin mi?
Telefon IOS mu Android mi?

Benim de aynı durumdaydı, app’deki ambit3’ü sildim (forget), tekrar tanıttım, şimdilik sorun yok.

İlker selam. IOS kullanıyorum. Yok yeni güncellemesini indirdim. Ama tekrar kaldırıp kurmayı denerim.

Onları yaptım. Fakat bluetooth u görmüyor. Saatte bluetooth işareti yok ve telefon görmüyor:(

Benimki de aynı durumdaydı, bluetooth simgesi dahi yoktu ama dediklerimi yapınca düzeldi.

Bu arada Suunto bir özür yayınlamış. Benimki düzgün çalışıyor ama halen sorunu devam edenler var demek ki,

https://twitter.com/Movescount/status/680049432256208896

Ambit 3’u, Movescount aplikasyonuna Android cihaz uzerinden baglayabiliyor musunuz?

Benimki sadece bir kez baglandi, sonra bir daha olmadi. Ben de son tahlilde, buna cok ihtiyac duymadigimdan cok ugrasmadim. Baglanabilsem guzel olur tabi…

Andoid’de ara ara sıkıntı olsada genel olarak memnunum. En azindan veri aktarimiyla uğraşmiyorum.

Hmm, ilginc. Cunku ben eslestirebilsem ve bunu tekrar tekrar yapsam da, veri aktarimi olmuyor. Nasil yapmali, neyi denemeli, bir fikriniz var mi acaba?

Eşleştirmeyi saat üzerinden ve telefondan bluetooth ayarlarindan kaldırıp uygulamayı da telefondan silip yükleme ve eslestirmeyi yeniden dener misiniz?

Tesekkurler @ilkerl

Soylediklerini yaptim ama durum degismedi. Bu kez saat ve telefonu eslestirebildim ancak yarim saatten fazla ugrasmama ragmen senkronizasyonu maalesef yapamadim.

(Saat Ambit3 Sport, telefon Asus Zenfone 5, hersey guncel)

Merhaba

Benzer şikayet bende de var. Suunto Ambit 3 üm android telefonum (samsung mini S4 ) la eşleşiyor fakat bir türlü veri aktarımı yapmıyor. Moveslinki yeniden kurdum durum değişmedi. Memnun değilim saatten. Ayarların sadece PC den yapılması özelliği de kötü. Doğrudan saatten değişiklik yapabilmeyi dilerdim.

Benim Sony Z3 Compact telefon ve Ambit 3 Sport saat kullanıyorum. Sadece bir gün telefon ile saat birbirini gördü. Şimdi düşman kardeşler gibiler. Birbirini hiç tanımıyorlar. Macbook yardımıyla dataları atıyorum. Şimdi de movescount.com sitesi de açılmıyor. Çözümü ben bulamıyorum. Suunto’ya tweet de attım, ama durum aynı.

@Nurettin selam,

Dün benim saatte kıskandı sanırım ve veri aktarımı yapmayacağım diye tutturdu. Çok uğraştım bir türlü eşleşmedi. Aslında saat eşleştim diyor ancak uygulama eşleşemedim diyor. İnat ep sonunda yine bağladım. Nasıl yaptım. Telefonun Ayarlar\Uygulamalar adımında Hepsi seçeneğinde Movescount’u buldum. Durmaya zorla diyip veriyi ve ön belleği sildim. Yeniden uygulamayı açıp login olarak uygulamanın Watch adımından yeniden eşleştirmeyi yaptım. Oldu… Bu adımı birkaç kere denedim sonunda başardım. Sorun saatte değil uygulamada hala beta versiyonu gibi çalışıyor. Güncelleme yapacaklardır mutlaka.
@Dogan_Nadi, @orhanolmez1961 sizde bu şekilde deneyin istersen.

Android için az önce güncelleme geldi. Bluetooth iyileştirmesi varmış.

@ilkerl merhaba, sebep bahsettigin guncelleme miydi bilemiyorum ama telefon ve aplikasyonu direkt eslestirdim ve senkronize oldu. :smiley: Saatte transfer edilecek hareket bulunmamasi sanssizlikti biraz ama yarin tekrar dener bakarim artik. :v:

1 Beğeni

Son zamanlarda iosda Suunto app de aktiviteyi almakta zorlanıyorum,sürekli GPS optimize ediliyor senkronizasyon hazırlanıyor deyip duruyor bitirince bağlı diyor bekliyor son aktivite telefona aktarılmıyor ittire kaktıra alıyor bir püf noktası varmıdır?