Polar V800 - H7 Nabız Problemi

Merhabalar,

Güvendiğim birinden H7 sensör ile Polar V800 aldım. H7 bir yıldır hiç kullanılmamıştı ve pilsiz şekilde saklanmıştı. Pilini taktım, sorunsuz eşleştirdim fakat saatte ya da telefonda kesinlikle nabız göremiyorum, sürekli “–” şeklinde görünüyor. Elektrotları ıslatmayı denedim fakat sonuç alamadım.
Daha önce böyle bir şey başınıza geldi mi? Ne yapmak gerek?

Bir de H7’nin pil kapağıyla ilgili sıkıntı var. Temin etmek mümkün müdür?

Değerli yorumlarınızı bekliyorum :slight_smile:

Merhabalar,
H7 üretilmiyor artık bildiğim kadarıyla, H10’a geçti Polar bir süredir. Pil kapağını ancak sensörü bozulmuş birinden bulabilirsiniz diye düşünüyorum ama yine de Finspor’a bir sorun. Türkiye dağıtıcısı onlar. Bahsettiğiniz arızayı yol bisikletimde Polar kadans sensöründe yaşıyorum. Saatimle eşleşiyor ancak bilgi alamıyorum. Muhtemelen yeni sensör alacağım. Bu arada V800 çok iyi saattir. Güle güle kullanın.

@seckineren
Saatten her anlamda çok memnun kaldım. Flow uygulaması da çok hoşuma gitti. Bugün sensördeki sorun için finsporu arayacağım. Cevabınız için teşekkürler :slight_smile:

@sahin17 Piller durduğu yerde bitebiliyor. Daha önce kullandığınız pili tekrar taktıysanız, yeni bir pille de deneyebilirsiniz.

Teşekkürler Sedat Bey. Yeni aldığım Kodak pili takmıştım. Fakat pille ilgili bir sorun olsa hiç çalışmazdı diye düşünüyorum. İlginç olan hem telefonla hem saatle sorunsuz eşleştirebiliyor olmam. Sorun sensörden bilgi gelmemesi.

1 Beğeni

Belki faydası olur:https://support.polar.com/en/support/FAQs/Troubleshooting_H7_heart_rate_sensor

1 Beğeni

H7 kayışa bluetooth kısmını takarken polar yazısı düz olacak ve belki kapak kapanmadığı için de olabilir.

Teşekkür ederim Fatih Bey. Buna bakmıştım zaten. Sensörü servise göndereceğim.

Bende H7 kullanıyordum, buraktım bir iki yıl kenarda kaldı. Daha sonra polar ignite ile kullanmaya başlayınca kopmalar oldu. Pili değiştirdim çözüm olmadı. Aklıma elektrotları değiştirmek geldi. Decathlon dan aldığım göğüs bandını H7 cihazıyla kullandım. Sorun tamamen çözüldü.

Teşekkürler Ahmet Bey. Servisle görüştüğümde onlar da sorunun göğüs bandından kaynaklanabileceğini söyledi. Sanırım sizinkiyle aynı durumda. Kontrol için servise göndereceğim ürünü. @AhmetD