Koşuda oluşan bacak ağrısı

Arkadaşlar merhaba herkese iyi geceler diliyorum..10 mayısta 10km yarışa katıldım ilk yarışımdı sonraki günlerde bacağımda ağrı hissetmeye başladım sağ dizimin tam altında kemik mi kas mı anlayamadım koşmayınca her hangi bir ağrı vs hiç bir şey yokken koşunca başlıyor ısınınca hafifliyor koşuyu bitirince ise bacağım kasılıyor ve hafif aksıyorum ve sonraki gün de aksamaya devam ediyorum spor hekimine randevu aldım ama sizlere de sormak istiyorum bu gibi durumlar yaşayanınız var mı var ise geçiyor mu koşmamalıyım iyice geçene kadar ara mı vermeliyim…

3 Beğeni

doktor teşhisine kadar koşmayın

3 Beğeni

Sana dinlen demiş vücut.Yanlış yaptığın birşeyler -zemin, yeterince alışmadan yoğun koşu, hızlı koşu, ağrıya aldırmama vs- varsa bunları düşünmen için de vakit olur.

@aktr’nin dediği gibi doktora görünene kadar koşmayın.

5 Beğeni

Teşekkür ederim evet öyle yapıyorum artık 5 gündür.

2 Beğeni

Teşekkür ederim cevabınız için sanırım öyle oldu ilk defa yarıştım ondan olabilir doktora görünene kadar koymayacağım.

2 Beğeni