Kalp - Aort Genişliği Sorunu

12 Ağustos’ta ki Aort Anevrizması ameliyatından sonra dün ilk koşumu yaptım. Tabi çok temkinli koştum,nabzı çok yükseltmemeye çalıştım.Genelde yürü koş şeklinde koştum ama ilk koşu da aşırı yüklenmek istemedim, aslında daha tempolu koşabilirdim. Doktorun söylediği; spor sayesinde ve sigara kullanmadığımdan dolayı dönüşüm hızlı olmuş,benzer ameliyatı geçiripte hareketsiz yaşamları olanların geri dönüşü daha uzun sürüyormuş. Ay sonunda koşulacak Gazi Yarımaratonu 10K yarışına kayıt bile yaptım. Bundan sonra çok uzun yıpratıcı koşular yerine, daha sakin, sağlık amaçlı koşmayı düşünüyorum.

22 Beğeni

Maaşallah. Tebrikler :clap:

4 Beğeni