Dust yeni bir gece yarışı konsepti yapmış. Tek kişi veya takım halinde olacakmış.Tarih 20 Haziran olarak belirlenmiş.
Gece koşullarının sayısı artıyor. Umarım başarılı bir etkinlik olur.
Dust yeni bir gece yarışı konsepti yapmış. Tek kişi veya takım halinde olacakmış.Tarih 20 Haziran olarak belirlenmiş.
Gece koşullarının sayısı artıyor. Umarım başarılı bir etkinlik olur.
1 mil, gündüz koşuluyor,gece de final.Bayrağı bilmiyorum.
Gece 2 de çöp atmaya çıkıp 800m git ve dön.
(Gençken eşimin safra taşı için gece yarısı taksi durağına koşmuştum,ama daha kısa ve nefes nefeseydi).
Bireysel — 1 Mil (1609 m): Gün içinde seçme serilerinde koşulur; en hızlı sporcular akşam final etabında karanlıkta yarışır.
çevre aydınlatması olur sanırım
Çevre aydınlatması olursa ne anladım bu işten,zifiri karanlık olmalı bence pist
3 yada 3 30 pace zifiri karanlıkta biraz kalamar oyunu olacak
edit , izlemeyenler için tavsiye ederim , intacto 2001 yapımı
İzlerken, çarpacağım diye gerildim ![]()