Into the Dark 2026

Dust yeni bir gece yarışı konsepti yapmış. Tek kişi veya takım halinde olacakmış.Tarih 20 Haziran olarak belirlenmiş.

Gece koşullarının sayısı artıyor. Umarım başarılı bir etkinlik olur.

4 Beğeni

1 mil, gündüz koşuluyor,gece de final.Bayrağı bilmiyorum.
Gece 2 de çöp atmaya çıkıp 800m git ve dön.

(Gençken eşimin safra taşı için gece yarısı taksi durağına koşmuştum,ama daha kısa ve nefes nefeseydi).

5 Beğeni

Bireysel — 1 Mil (1609 m): Gün içinde seçme serilerinde koşulur; en hızlı sporcular akşam final etabında karanlıkta yarışır.

çevre aydınlatması olur sanırım

2 Beğeni

Çevre aydınlatması olursa ne anladım bu işten,zifiri karanlık olmalı bence pist

3 Beğeni

3 yada 3 30 pace zifiri karanlıkta biraz kalamar oyunu olacak

edit , izlemeyenler için tavsiye ederim , intacto 2001 yapımı

3 Beğeni

İzlerken, çarpacağım diye gerildim :sweat_smile:

3 Beğeni