Merhaba, yurt dışındayken aktifleştirdiğimiz zaman Türkiye’de sorunsuz kullanabiliyor muyuz? Eğer kullanabiliyorsak nasıl açacağım? Saat de yurt dışından, ben de yurt dışındayım.
Türkiyede çalışan birşey varsa, maliyeye söyleyelim de kapasınlar -ironi.![]()
Ayarlar kısmı için:
Düz mantık, yurtdışında kullansan da Türkiyedeki pos cihazları okumaz (mı acaba).
Denemene değer, tanımlayacağın kart sanal ve limiti kısıtlı olsun ki deneme yanılma ile yol alabilirsin. En kötü yurtdışında kullanıp ne teknolojiymiş deme şansın var.
Aynı mantıkla Türkiyede kredi kartı tanımlayıp yurtdışında da kullanılabilir?(deneyen var mı? İki türlüde)
Garmin Pay için Instinct 2 Serisi kılavuzunu okuyordum, seri kılavuzu olduğu için aslında üst modelleri için yazılmış (solar gibi). Saatin en basit versiyonunda özellik kullanılamıyormuş ![]()
Saat modelinde Garmin pay özelliği olup kullanamamak daha kötü olurdu.
Akbank Huawei ve Samsung bazı modelleri ile temassız ödeme, apple watch ile bankacılık işlemleri vs yapabiliyormuş.
Hatta maksimum kart, işbankası da varmış.
(İşbankası : Akıllı Saat ile Öde / Para Çek uygulaması WearOS 3.0 ve üzeri işletim sistemli NFC özelliğine sahip Android akıllı saatleri ile yapılabilmektedir.)
Bunlar ne kadar telefondan bağımsız denemek gerek, telefon yokken nfc ile işlem yapacak mı vs.
5 yıl olmuş, Türkiye halen listede yok Harminde, ilk posta da yer alan linkte
Bu çalışıyor her türlü.
Yakında bir ihtimal kullanmaya başlayabiliriz.
Öğrendiğim kadarı ile bir süredir Revolt, Türkiye’de FUPS’u satın alabilmek için görüşüyormuş ve görüşmelerin bu ay içinde tamamlanması bekleniyormuş. Revolt Garmin Pay’de tanımlı. Eğer bu olursa Revolt’u Garmin Pay’de kullanma ihtimalimiz doğuyor. Şu an bunu kullanamamamızın sebebi, Türkiye’nin kullanıcı bilgilerinin Türkiye’de tutulmasını istemesinden kaynaklı. Bundan önce hiçbir kuruluş bunu yapmadı. Revolt, FUPS’u satın alarak hem bu bilgileri yurtiçinde tutarak bu engeli aşacak hem de bankacılık lisanslarına hemen sahip olacak. Yani yakın zamanda Garmin Pay ayağında olumlu gelişmeler olabilir.
Revolut’un gelmesini çok istiyorum. Katıldığım bazı organizasyonlarda Romanya’dan ve diğer Avrupa ülkelerinden gelen arkadaşlarım sistemi o kadar rahat kullanıyordu ki. Çevrim oranları çok uygun. Yurtdışı transferleri ciddi kolaylaştırıyor. Türkiye’de olsa tek kart olarak bile kullanabilirdim. Garmin Pay vb gibi uzun zamandır beklenen fonksiyonların da önünü açacak olması ayrı bir motivasyon. Revolut aynı zamanda bir süredir de TR ofisleri için teknoloji ekiplerine istihdam yapıyor, o yüzden umutluyum. Umarım kısa dönemde sonuçlanır görüşmeler.