Garmin Fenix 6 pro beyaz nokta sorunu


Merhabalar;

Kullanmakta olduğum Fenix 6 saatimde birden beyaz bir nokta oluştu. Garanti süresi bitmek üzere Baytekin çıkışlı teknik servis henüz dönmedi konu ile ilgili. Böyle bir sorun yaşayan arkadaşlar çözüm ve yapmam gerekenler konusunda bilgi paylaşırsa sevinirim.

2 Beğeni

Ürünü servise verdiğiniz tarihte garantisi devam ediyorsa içiniz rahat olsun, değişimi yada tamiri bekleyeceksiniz.Garanti konusında iyiler. Ek birşey yapmanıza gerek yok.Forumda bazı modellerde benzer ekran probleminden bahsedilmişti.

1 Beğeni

Teşekkürler Fatih bey

1 Beğeni

Bendeki Amazfit Stratos 3’te de aynı durum oluştu. Bu ekranlarda kronik bir sorun galiba. Garantiye gönderdim iade oluşturdular. Gecikmeyin tamiri yok.

1 Beğeni

Garanti dışı tamir yöntemi ekran değişimi, o da zor iş ki genelde ön çerçeve ile bulursunuz.

6X Pro ekranlı ön çerçeve var bende de, sağlam. İhtiyacı olan iletişime geçebilir. :slight_smile:

1 Beğeni

Garanti kapsamımda Baytekin değişim yaptı.( ellerine ulaştıktan sonra 4 gün içinde yenileme cihazını gönderdiler)

  • Firmanın tek eksiği email ile hiç bir şekilde muhatap olmuyorlar cevap vermiyorlar. Eski usül telefon ile ulaşmanız gerekiyor.
3 Beğeni

Baytekine dediğiniz gibi maille ulaşmak imkansız ama telefona dönüş yapıyorlar ve teknik destekleri bence süper garantisi bitmiş saatimi bile değişim yaptılar

1 Beğeni

Merhaba hocam benim fenix 5 saatinde garantisi bitti ve bataryası hemen bitmeye başladı.Siz hangi saatin değişimini yaptınız ve ne kadar ödediniz ? Bilgi verirseniz çok sevinirim çünkü fenix 5 de tamir olmadığını extra ücret vererek yenisi ile değişim yapabileceklerini söylediler.

1 Beğeni

Selam 245 serisi saatim ekran Türkçe olduğu halde pace gecisleri gibi sesli uyarıları ingilizce vermeye başladı bende servise gönderdim sizin dediginiz gibi ücret isteyip tamir veya başka modele yonlendirirler diye beklerken saatin su aldığını ve ücretsiz değişim yapılacağını söylediler garantisi de bitmişti

2 Beğeni

Değişim sonucu gelen saatin garantisi nasıl oluyor sıfır saat sonuçta iki yıl mi yoksa eski saatin kalan süresi kadar mi

Sormadım da bilgi de verilmedi… Ama merak etmedim değil şuan :slight_smile:

Alıntı:Garanti kapsamında değişen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün kalan garanti süresi ile sınırlıdır. Yani yenilenen ürün için sıfırdan bir garanti süresi başlamayacak eski ürünün kalan süresi kadar bir garanti süresine sahip olacaktır.

3 Beğeni

Merhaba 6xpro ön ekran var mı elinizde

Komple ön kısım var. Ekranı, camı, çerçevesi vs…

1 Beğeni

Benimde saatimde beyaz leke oluştu garantisi bitti her hangi bir çözümü var mı ?

Garanti sona erse de satın aldığınız yer ile iletişime geçin.

2 Beğeni

Garanti sonrasında benim saatimde üretim hatası kronik kasa kırılması olmasına rağmen saat fiyatına denk değişim ücreti istediler. :slight_smile: Kendim yapıştırıp devam ettim :slight_smile:

Ama garanti bitmesine rağmen kolaylık sağladıkları arkadaşlar da oldu. Demek ki standartları yok. :slight_smile: Kişiye özel.

2 Beğeni