Garmin Connect sorunu

Merhaba

Bir suredir karsilastigim bir sorundan bahsetmek istiyorum.
Garmin Connect’in android uygulamasini kullanmaktayim.Yaklasik 1 ay onceye kadar telefon uygulamasindan “Antrenman ve Planlama” sekmesinde yeni antrenman girebiliyor mevcut antrenmanlarimi duzenleyebiliyordum.Ancak bir suredir bu islemi yapmaya calistigimda asagidaki gorsel karsima cikiyor.

Simdilik bu konuyu Connect uygulamasina bilgisayardan girerek cozuyorum.Ama o da senkronizasyon icin kablo vs.islemleri gerektiriyor.

Konu hakkinda bilgisi/cozum onerisi olan varsa ve paylasabilirse sevinirim…

1 Beğeni

garmin serverları sağlam şu anda.
https://connect.garmin.com/status/
benim androidde çalışıyor… uygulama yazılımları vs güncel ise telefon ayarlarınızda izinler kısımlarından uygulamanın izinlerini bir kontrol edebilirsiniz…

1 Beğeni

Telefondaki uygulamayı silip tekrar yüklemeyi denediniz mi?

1 Beğeni

Uygulama guncelleme,silip yeniden yukleme,tum izinleri gozden gecirme gibi akla gelen tum adimlari atmam ragmen bir degisiklik olmadi maalesef…

Vpn varsa bunu pasif edin, uygulama kaldırdıktan sonra telefonu yeniden başlatıp sonrasında kurmak tavsiye ediliyor (uygulamayı kaldır ve kur aradında bir kapama yapmadıysanız deneyebilirsiniz).
Connect App’ın son versiyonuna güncellemek de akılda olsun.

3 Beğeni

Bende de bu problem vardı. En son saatime bir güncelleme geldi ve düzeldi. Neler denedim olmamıştı. Ama web sitesinden antrenman yazıp saate gönderdiğim zaman saatimde antrenmanlar kısmında görünüyordu. Sorun sadece App’te idi. Bir güncelleme yapın derim.

2 Beğeni

Acikcasi denemedigim alternatif kalmadi.Tekrar yazilim guncellemeyi de deneyecegim…

Tesekkurler…

2 Beğeni

Telefonun dilini İngilizce yapınca düzeliyor. Konuyu 3 ay önce Garmin’e bildirdim ancak hala düzeltme gelmiş değil.

4 Beğeni

Evet,cozuldu sorun.
Tesekkur ederim…

1 Beğeni

Son 4.64 sürümü ile sorunu çözdüler, Türkçe dil desteği gelmiş durumda…

3 Beğeni

Merhaba,

Ben farklı bir sorun yaşıyorum. Garmin’e de bildirdim hatta forumda başlık da açmıştım.


Ekran resminde görüldüğü gibi antrenman oluşturma adım, hata veriyor sürekli. Az önce okudum burada, telefon dilini ingilizce yapınca sorun çözüldü. Yani bu ne saçma bir durum anlamadım doğrusu. Tekrar Türkçe yapınca telefon dilini yine sorun vermeye başladı. Maillere dönüş de yapmıyolar, inşallah yakın zamanda düzeltilir. Uygulama ve saat sürümü güncel bu arada.

1 Beğeni

bende de var bu sorun. garmin connect web de yapiyorum bu isi surekli olmasindan sebep

1 Beğeni

Merhaba,

Garmin’den gelen son cevap aşağıdaki gibi. Bir haftadır kullanıyorum daha sorun yaşamadım. Yaşarsam yeniden bildiricem Garmin’e. Kâbus gibi tepelerindeyim. :slight_smile:

2 Beğeni