Uludağ Utra Trail 2026

Şimdiden yarış heyecanı sardı. Bu sene çok yarışa katılamayacağım, çünkü yeteri kadar antrenmanlı değilim. Hyrox dalgasına ben de kapıldım ve ağustos yarışına kayıt yaptırdım. Hyrox antrenmanları bacak kaslarımda biraz zorlanmaya neden oldu ve koşu hacmimi düşürmek zorunda kaldım ama Uludağ benim ilk trail yarışım, ilk gözdem olduğu için her sene olduğu gibi bu sene de katılacağım. Geçen sene 66K koşmuştum, bu sene 30 K ya katılacağım. 66K sonrası o yorgunlukla gece karanlığında otele 1 saat araba sürmek gerçekten çok zor olmuştu, bu sene yürüme mesafesinde konaklama ayarladım. Orada görüşmek üzere, herkese selamlar :waving_hand:

7 Beğeni

Uludağ Ultra benim için bir parkurdan çok daha fazlasıdır. Her sene 66K parkurunu koşarım adına Terapi parkuru diyorum. Büyük kararları ve iç çatışmalarımı, parkurda 42.km den sonra yalnız kalınca daha derinlemesine inceleyip netleştiririm. Bu sene işim daha zor. 70K parkurunu her türlü mental zorlukla, kafamın içindeki daha büyük savaşlarla koşacağım. Bana iyi geldiği gibi herkese iyi gelmesini diliyorum…

70K da görüşmek Dileğiyle…

13 Beğeni

İlk defa katılacağım. 16k’yı tecrübe edeceğim. Umarım ben de aynı duygularla koşabilirim.

5 Beğeni

16 K çok keyifli bir parkur, sağlıkla bitirin.

4 Beğeni

2023 den beri her sene katılıyorum, geçen sene 66k koşmuştum, bu sene 70k dayım. 70k parkuru tam olması gereken olmuş bence, eski 100k nın geçtiği buzul gölleri ve sonrasında esas zirveye çıkacağız :heart_eyes:

5 Beğeni

16k parkurunu Türkiye’deki diğer yarışların kısa parkurları ile kıyaslamayın bence :grinning_face: Çok keyifli bir parkur, bir o kadar da zordur.

5 Beğeni

Kayıt ücretlerinin bu kadar yüksek olması normal mi?

5 Beğeni

Bunu çok tartıştık.bişey değiştiremedik. Kendimizi değiştirdik yarışları azalttık​:sweat_smile:
Maalesef artık herşey daha pahalı geliyor. O yüzden azaltıyoruz herşeyi. İtiraz etsek de bişey değişmiyor.

8 Beğeni

Çok pahalı gerçekten. Sadece kayıt ücreti olsa yine iyi. Konaklama ve yol parası da işin içine girince @fd2106 'nın dediği gibi mecburen yarışları azalttık.

4 Beğeni

En iyi parkur eve en yakın parkur mantığıyla;Bursalı biri (sallıyorum) 2000TL Uludağ Ultra’da koşması 500TL Tuz gölünde koşmasından yeğdir (Sadece maddi kıyas olarak).
Çiçek gibi açsın yarışlar her yerde :wink:

6 Beğeni

Bursalıyım, bu yıl Uludağ’da yarışmayacağım :smiley: 5000 TL benim cebimden illa çıkacaksa yarısı yarışa, yarısı yola gitsin. Hatta 5000 değil 10.000 harcayayım ama sonunda yeni bir şehir görmüş olayım. Ben şahsen bu sene sadece ucuz yarışlarda koşacağım, ucuz yarışları destekleyip sürdürülebilir kılmak için de sürekli forumda paylaşıyorum.

9 Beğeni

Tuz gölünün nasıl bir cazibesi var aklımı çeldi. 2 yıl sonraya kendimi hazırlıyorum.
Bazı parkurlar kosucusunu çağırıyor mu nedir :grinning_face:

4 Beğeni

Abi gündüzün sıcağı gece halüsinasyon görmeye sebep oluyormuş (koşanların yalancısıyım, ben deneyimlemedim)

3 Beğeni

Muhtemelen de seneye hiç bir yarışta olmayacağız arkadaşlar.
Yeni arkadaşlar belki katılır. Ben yılda 20 den fazla yarışa katılabiliyordum. Özellikle 2023 2024 te. Bide şimdiki hale bak. 6 ayda 0 yarış yaa. Bi tek içimden Uludağ Ultra 70K geliyor…
Çözüm önerileri bulmak lazım. Yol konaklama vs bölüşülür de kayıt parası ne yapcaz bilemiyorum.

4 Beğeni

:grinning_face::grinning_face_with_smiling_eyes::smiley::sweat_smile::laughing:

6 Beğeni