Suunto&Ersa Saat Müşteri Memnuniyeti

Her zaman kötü deneyimlerimizi değil iyi deneyimlerimizi de paylaşmak lazım.Benim Suunto Ambit 2 saatim garanti süresi dolduktan 1 hafta sonra arızalandı.Saat çalışıyor ama ekranda görüntü yoktu.Önce yurtiçindeki teknik servise gitti.Saatin pilinin bittiğini söylediler.İyi ucuz yırttım dedim.Sonra haber geldiki saat takılan pili gün içerisinde bitiriyor,entegresi bozuk yurtdışına fabrikaya gidecek.Araya noel,şu bu girdiğinden 2 ay üzerine saat bugün elime ulaştı.Saatin kordonu hariç kasası tamamen değişmiş.Ve bu işlemler için beş kuruş para da talep etmediler.Buradan tekrar teşekkürlerimi sunarım.

7 Beğeni

Anlaşılan Suunto sadece teknoloji konusunda değil, müşteri memnuniyeti konusunda da rakiplerini geride bırakmaya başladı. Gerçekten koşucuları düşünerek her konuda çok doğru adımlar atıyorlar. Eğer Suunto 4’de de 1-2 ufak eksiklerini kapatırlarsa piyasada alternatifsiz tek tercih olacaklar.