Herkese selamlar,
Bir süredir Polar H10 nabız bandını kullanıyorum. Ölçüm kalitesinden son derece memnun olsam da ciddi bir ergonomi sorunu yaşıyorum: Kayışı takıp çıkarırken inanılmaz zorlanıyorum.
Özellikle antrenman sonrasında ellerim hafif nemliyken o klips mekanizmasını açmak tam bir işkenceye dönüşüyor. İşin kötü tarafı, düzgünce çıkarabilmek için zorladıkça bağlantı noktalarındaki plastik ve kumaş kısımlarda gözle görülür bir aşınma/yıpranma başladı. Bu kadar premium bir cihazda bu sorunu yaşamak can sıkıcı.
Benim gibi bu sorunu yaşayan var mı?
Kayışın ömrünü bitirmeden, bunu daha kolay çıkarmanın pratik bir püf noktası, tekniği var mıdır?
Yoksa bu durum Polar’ın Pro Strap kayışlarının kronik bir sorunu mu?
Deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler!