Aynı şeyi yavaş ve hızlı pacede yaşıyorum. Yavaş pacelerde vücudum cok dağılıyor ama hızlandıkça daha oturmuş bi formla koşuyorum. Dediklerinize katılıyorum
Benim formum akışkan, fuleli, rahat ve ekonomik olmadığı için çözüm arıyorum. Yoksa tabanlık gibi ürünlerle desteklenebilir. Yorum için teşekkürler ![]()
Bu konu benimde kafama takılıyor. 4 aydır koşuyorum. Geçen beni bir arkadaşım görmüş kendinin koşuyla çok alakası yok ama çok komik duruyorsun o duruşunu düzelt falan dedi, şimdi iyice takıntı oldu. Tek dikkat ettiğim kadansı yüksek tutmak için daha seri bas çek yapıyorum ve kollarımı da boks yapar gibi durmasın diye aşağıda tutmaya çalışıyorum pace de çok yüksek olmadığı için acaba komik mi duruyorum bilemedim?
Komik duruyorsun diyen seninle birkaç kilometre koşsun.Kolları salmanın, yumruk sıkılığı vs tekniği vardır.Bunda rahat hissetmek esas.Bedeni kasmadan, başkası ne der demeden.Nasıl görünürse görünsün, umurunda mı?Olmasın![]()
![]()
tipik memleketim insanı hiçbir haltı bilmez boş konuşmayı sever ( koşuyla alakası olmayan kişi )
YouTube da koşu postürleri yada running posture diye aratın en azından fikir sahibi olursunuz.