Enerji jeli bulamıyorum

Tadından değil abi ya, beni ciddi yamulttu ürün bir antrenmanım sırasında. Kişiden kişiye değişiyor tabi vücudun verdiği reaksiyonlar ama o denli tepkinin sebebini de halen anlamış değilim. Kaldırıp atmak zorunda kaldım.

Wup ve OntheGo’dan memnunum jel olarak. Zaten sadece yarışlarda kullanıyorum gerekli yoğunluk ve mesafeler olunca.

2 Beğeni

tuz içeriği yüksek olmuş en az 1,5 litre su gerekir tüketmek için

ağırlık yada uzun kosacaksam bigjoy gainer tüketiyorum
jelleri yarışlarda tercih ediyorum

2 Beğeni

Katıldığım yarı maraton ve maraton yarışlarında hep WUP ve OnTheGo marka jeller kullandım. Antremanlarda problem yaşamayıp mideyi eğittiğimi sansam da özellikle yarış temposunda, son bölümlerde sorunlar yaşadım. Enerjimin düştüğü ve jel kullanmam gereken anlarda, bulantı hissiyle kullanamadığım zamanlar oldu. Bunda yetersiz elektrolit alımımın da etkisi vardı ama jellerin çok tatlı oluşu bir yerden sonra, özellikle tempolu koşulan yol yarışlarında midemde sorunlar yaratmıştı. Bir kere de bunlar haricinde, farklı aromalarda GU jeller denemiştim. Daha katı kıvamlı ve güzel bir tatlı lezzetindelerdi, açıp pasta yiyormuş gibi arada tüketiyordum:) Birkaç hafta önce ilk kez SIS izotonik jellerden aldım ve uzun koşularımda kullanmaya başladım. Benim aldığım elma aromalı olanı, çok hafif bir elma püresi tadında ve tatlı olmadığı için jel kullanıyormuşum gibi gelmiyor. Bu şekilde daha çok miktarda jel kullanabileceğimi umuyorum yarışlarda. Bugün dinlediğim Albon Way podcastinde John Albon jel yerine şekerli su tükettiğinden bahsediyordu. Saatlik 90 gr karbonhidrat hedefi için, yarım saatte bir sudan 45 gramlık yudum alıyormuş. Elektrolit için de tabii tuzlu su içiyor:) Ekonomik ama ne kadar sürdürülebilir acaba.

1 Beğeni

Protein ocean limonlu jel bugün geldi , iki kutu yani 16x2 almıştım .
Kutunun birinde 4 yada 5 tane sızdırmış . Sızıntı hep aynı yerden olmuş sanırım paketleme/doldurma/üretim hatası firmaya WhatsApp dan ulaştım fotoğrafları ilettim.Yeni ürün gönderecekler

Limon aromalı ocean hardline kadar lezzetli değil. Genel olarak baymayan ve dengeli bir tadı var. Onthego aromaları daha yoğun biraz bayan bir tadı var Ocean biraz daha başarılı olmuş.

5 Beğeni